UKK – Usein kysytyt kysymykset

Usein kysytyt kysymykset ?

Onko sinulla kysymyksiä autohuoltopalveluista? D5Huolto-palvelut tarjoavat vastauksia alla oleviin usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos et näe vastausta kysymykseesi, täytä alla oleva lomake tällä sivulla, ja otamme sinuun yhteyttä. Vaihtoehtoisesti voit myös soittaa meille tänään.

1. Mikä on aukioloaikamme?

D5Huolto  on avoinna arkisin 16-21 ja viikonloppuna klo 12–22:00.

2. Palautuskäytännöt

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 14pv palautusoikeus, mikäli haluat palauttaa tuotteen/tilauksen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme: myynti@d5huolto.fi.
Saat meiltä palautuskoodin jolla voit lähettää paketin maksutta takaisin meille ja palautamme rahasi.

3. Onko teiltä saatavilla useita toimitusvaihtoehtoja?

Kyllä, meidän kautta saat tilattua tuotteita Postilla ja matkahuollolla.

Mikäli tarvitset erilaista toimitusta, laita meille sähköpostia niin voimme kertoa muita vaihtoehtoja.

4. Minkälaisia autoja huollatte?

Olemme erikoistuneet Volvon henkilöautoihin, meiltä löytyy myös VAG konsernin laaja osaaminen.

5. Minkälainen hinnoittelunne on?

Huoltomme ovat joko kiinteä tai tuntiveloitteisia, ilmoitamme aina asiakkaalle kummalla mennään ja annamme kirjallisen kustannusarvion.

6. Onko teidän työllä takuu?

Kyllä, myymillämme osilla on normaali valmistajan takuu ja töidemme takuu vaihtelee työn muokaan.
Takuu ilmoitetaan aina työn yhteydessä.

7. Mitä maksutapoja käytätte?

Meille käy maksuna suomalaiset pankit sekä kortit, myös paypal maksut ja Apple Pay on tuettuja.

8. Minkälaiset toimitusajat teillä on?

Lähtökohtaisesti meidän toimitusaikamme on 3-7pv, joissain tapauksissa on erityinen toimitusaika joka ilmoitetaan tuotteen tiedoissa.

9. Katsastuspalvelu ?

Kyllä, kauttamme saat avaimet käteen katsastuksen palveluna, jolloin me hoidamme katsastuksen sekä mahdolliset korjaukset jotka tarvitaan hyväksyttyyn katsastukseen.

Send us a Question ?